MY.TEMPAT

[Saturday, November 12, 2011]

couple dengan awek nama nokia

tau dak menatang apa nokia ni?
aku pasti ramai yang dah lupa atau dah lupakan nama nokia ni
generasi sekarang lebih mengenali jenama blackberry, samsung, iphone, csl

makin hari awek yang nama nokia ni dilupakan
kesian nokia kan

ko jangan risau nokia
aku akan naikkan kembali kegemilangan ko nokia
sesungguhnya kau bakal ratu hatiku juga suatu hari nanti nokia

haaa
ni aku nak cerita pasal Nokia C5-03 LB
terbaik oh tepon ni
korang asyik asyik la dengan blackberry, iphone, samsung kan?
sampai lupa kat awek yang nama nokia ni
padahal sebelum kewujudan yg tadi aku sebut tu nokia ni lah yang menjadi pujaan hati korang kan?

sian tau nokia ni
baru2 ni dia mengadu kat aku
bang, tolong iklankan saya bang
kesian saya tau bang
abang baikkan?
kalau abang iklan saya, saya jadi couple abang nak?? kata nokia kat aku

aku pun tanpa berfikir panjang lantas mengatakan inilah peluang aku
bila lagi nak senang2 couple dengan nokia ni kan

jeng jeng jeng!

memperkenalkan bakal couple aku yang terbaru

Nokia C5-03 LB

why? why? tell me why?

Personalisation
Customisable home screen:
themes
icons
shortcuts
menu
Customisable profiles
Ringtones: mp3, AAC and 64-tone polyphonic
Video ringtones
Themes
wallpapers
ringtones
pre-installed themes

Power Management
BL-4U 1000 mAh battery
Talk time:
2G network: 11.5 hours
3G network: 4.7 hours
Standby time:
2G network: 25 days
3G network: 24.5 days
Music playback: 35 hours (19.5 hours with Bluetooth headset)
Video playback: 7.5 hours (MPEG-4/nHD)

Data network
GPRS/EDGE class B, multislot class 32, maximum speed 296 kpbs downlink/177.6 kbps uplink
Wireless LAN (802.11b/g) connectivity
HSDPA category 9, maximum speed up to 10.2 Mbps
HSUPA category 5, maximum speed up to 2 Mbps

Applications
Unified editor for:
Email (SMTP, IMAP4, POP3)
Calendar, Contacts, Notes, Phone switch, Recorder, Dictionary, Calculator, Converter.
Mail For Exchange
Office tools:
QuickOffice Reader - view email attachments: .doc, .xls, .ppt, .pdf
Internet browser
MusicPlayer
Podcasting
Shazam
Nokia Store, Nokia Maps, Nokia Contacts, Nokia Sync, MyNokia
Amazon (Widget)
Image Editor
RealPlayer
Youtube (Service launcher)
Web Search
Social networking:
Facebook (Application)
Hi5 (Service launcher)
MySpace (Service launcher)
Friendster (Service launcher)
Twitter (Service launcher)
Orkut (Service launcher)

semua boleh tau!

apa tunggu lagi. jom couple dengan nokia c5

0 comments:

Kaki skodeng