MY.TEMPAT

[Saturday, November 12, 2011]

Ampang-dapat kereta persona free


Hujan lebat baru turun
Tapi yang penting sekali astro coverage tetap ada
Penting tu
Saja aku keluar usha kat luar jap nak tengok tahap kelebatan dan sukat jumlah taburan hujan kat luar ni
Tup tup! Aik, aku menang kereta persona la!
Dah la hantar tak bagitau
Tapi
Tu semua dusta
Bila aku tengok balik plate number ni macam kenal
Rupanya ni kereta persona jiran aku depan rumah ni la
Dia kendurikan anak dia tengahari ni
Makan nasi minyak la kita tengahari ni
Ni semua mesti nikah smalam ni
Ambik tarikh 11.11.11 11.11am kan?

Sent from Phone

1 comments:

Abu Zafran | November 13, 2011 at 12:34 PM

ingatkan kereta free btul..hehe


Saya dah follow blog anda.nice3...Jemputan khas singgah ke blog chegu zubirBLOG CHEGU ZUBIR

MAXIS HOME FREE SAPE MAU???

Jom cashout duit korang dengan

PRASEKOLAH FREE UNTUK ANAK ANDA

FANS