MY.TEMPAT

[Wednesday, April 6, 2011]

sapa kenal ayam kenny rogers?

teringat pulak makan kenny rogers sabtu lepas baru ni
pergi makan kenny rogers dekat ioi mall puchong
dah lama tak makan kenny rogers
asyik2 kfc, kfc, kfc

kenny rogers ni pun restoran dia tak banyak bersepah macam yang lain2 tu
dia macam agak limited jugak tapi tak la sikit sangat, tapi tak semua tempat ada la

meh layan gambar sebagai santapan mata

sorry kalau gambar ni menggiurkan!

tapi sepatutnya gambar ni memang patut menggiurkan kan

aku bila teringat balik ayam ni teringat dulu masa sekolah dulu time kat hostel dulu
ada senior aku sorang ni tak boleh makan ayam
aku jadi pelik jugak la
padahal biasanya orang allergik dengan seafood kan, macam udang, sotong, ketam, dengan yang lain2 tu
tapi senior aku ni allergik dengan ayam
jangankan kata ayam, kuah yang masak dengan ayam pun dia tak boleh makan, aku tak ingat allergik dia tu kena macammana tapi kalau kena memang teruk!

ke ada lagi geng blogger yang baca ni tak boleh makan ayam jugak?
bukan tak makan sebab nak diet
tapi tak boleh makan ayam sebab allergik?

3 comments:

Anonymous | April 7, 2011 at 8:18 AM

me suka kenny rogers...lapo la pula...huhu

Cik Puan Izan❤ | April 8, 2011 at 11:36 AM

salam perkenalan...^__^

saya pun suka kenny rogers... tp yg selalu pegi kfc jer sbb kenny rogers bkn semua tmpt ada...

syuxer | April 8, 2011 at 12:32 PM

singgah di kenny rogers bila elaun masuk huhuh..maklumla tempat mahal2 sikit n west2 cikit..hehe

FANS