MY.TEMPAT

[Wednesday, October 18, 2017]

Polperro Seksyen 13, Shah Alam


Pergi kedai bunian, kedai tutup
Terus u-turn balik pergi terus seksyen 13

Terus teringin nak makan chicken chop
Polperro lah tempat paling sesuai nak tunaikan hajat dan keinginan ini

Crowd ramai memandangkan esok public holiday deepavali
Tapi servis kat sini bagus, laju dan ok pada aku

Tips nak dapat makanan dengan pantas ialah bila dia bagi kertas menu tu ko cakap nak order terus itu jam juga
Lagipun ko dah target nak makan apa kan
Orderlah terus tak payah buang masa
Air pun ambil apa yang terlintas kali pertama dalam minda

Order
-black pepper chicken chop Rm9.90
-lemon ais Rm1.80

Tak sampai 10-15 minit dah sampai
Boleh makan dan isi perut
Yehaaa

0 comments:

Kaki skodeng