MY.TEMPAT

[Saturday, April 21, 2012]

Suka hati teksi

Suka suka hati dia je nak berhenti tengah jalan tny orang tepi jalan nak naik teksi dia tak
Angin betul aku
Orang tu kalau nak naik teksi dia tahan la
Tak payah la ko nak tanya nak naik ke tak
Memang aku hon kaw kaw
Beringat sikit

Watch out
Sent from BlackBerry®

3 comments:

Fahz | April 21, 2012 at 9:29 AM

teksi mmg mcm tu.dah la bawak laju kat atas jalanraya.tak hiraukan pemandu lain dan penumpang yang ada dlm teksi tu.Tak suka teksi "limo" kat KLIA.kuang ajaqqqq!

aReLaN | April 21, 2012 at 1:36 PM

pelik2 la driver teksi tu.aiyooo

c'axoera ヅ | April 22, 2012 at 1:32 AM

Byk sgt blogs nyer...... Tak tahu mana satu yg updated.... Kena check satu2 >_<

Kaki skodeng