MY.TEMPAT

[Wednesday, April 11, 2012]

Modem dara


2 hari lepas interneyt kat rumah tak boleh nak masuk
Bila tengok modem tu tang lampu dsl tak menyala
Terus call 100 buat report
Aku perasan petang tu memang ada hujan lebat dengan petir
Suspect db box tm kena sambar petir

Semalam technician dah call mintak cek balik macammana streamyx kat rumah
Aku cek cek tak ok lagi
Dia kata nak datang rumah je cek terus
So hari ni tengahari tadi osman technician streamyx ni datang cek
Dia bawak modem baru test
Sekali elok dah dsl terus nyala
Ngam

Aku test test internet pun ok
Tanya nak kene bayar berapa
Dia kata tak payah
Dia ganti baru je terus
Yang lama dia amik

Hoyehhh
Internet puas puas

1 comments:

aReLaN | April 12, 2012 at 11:50 PM

uish...modem dara pon ada.perghhh

Kaki skodeng