MY.TEMPAT

[Monday, November 21, 2011]

Selamat tinggal blog,saya nak jadi askar yang gagah lagi seksi


Inilah barisan kita
Yang ikhlas berjuang

Ye ye je


Kejadian berlaku sabtu lepas on the way ke ampang lalu dekat padang mpaj pandan indah
Tengok ada ramai orang kerumun kerumun macam ada parti bebas
Sampai aku pun tertanya tanya apa yang berlaku
Kot kot ada pertunjukan hot ke apa kan
Melepas nanti rugi


Sekali bila dekat dekat rupanya ada pameran askar da
Aku pun apa lagi
Teringat kenangan masa jadi kadet tentera masa sekolah menengah kat kajang dulu
Aku pun ronda ronda la kejap


Lepas ni dapatla aku berkawan dengan artis yang dah join askar wataniah, siti nurhaliza, david teoh, fasha sandha, ana raffali, nora danish, lisa surihani, scha dan ramai lagilah

Anda berani?



Send from phone

0 comments:

FANS