MY.TEMPAT

[Wednesday, November 9, 2011]

rahsia anak dara terbongkar!

adakah ini anak dara yg anda ingini?

haaa sapa nak tau mari rapat
rapat rapat dekat rapat
ada rahsia saya nak bagitau abang adik
rahsia ni sememangnya adalah rahsia semata-mata

tapi kini ianya telah terbongkar beb
habis basah lencun
padan muka ko
macam2 hal la skang
gila punya keje tu

jomm

GOMBAK: Usaha seorang lelaki memasang kamera litar tertutup (CCTV) di seluruh rumah untuk menjejak ‘lembaga hitam’ yang sering dikesan di kawasan rumahnya membawa kepada penemuan mengejutkan kerana lembaga itu rupa-rupanya teman lelaki anaknya.
kesian bapak eh, sampai pasang cctv habis satu rumah, rupanya boypren anak dia, dia kenal lak boypren anak dara dia ni, mesti dia bajet boypren anak dara ni masa mula2 dulu baik2 je kan, pijak semut pun tak mati tokkk


Malah, rakaman CCTV itu turut membuatkan dia menepuk dahi apabila memaparkan anak perempuannya berusia 16 tahun bercumbuan selepas teman lelakinya berusia 21 tahun menyelinap masuk ke bilik tanpa pengetahuan bapanya, kira-kira jam 10.30 malam kelmarin.
hallamakkkk!!! skali jackpot laaa. dapat anak dara baru 16 tahun tu beb! bergetah lagi tu, tapi tak tau la masih bergetah ke tak, yang anak dara pakcik ni pun satu, bukan main berani tuuuuuuu, ni mesti ada klip 3gp anak dara dia ni, mesti la ni, gila la, sampai sempat masuk bilik bagai, apa pakcik ni tidur mati ke apa tak sedor, atau pakcik ni kene pukau?? yang boypren ni pun baru 21 tu tokkkkkkk dapat anak dara sunti 16 tahun tokkkkkk

apakah kesudahan cerita ni kan?
anda tahu??


harian metro ni tajuk gempak2 je
tajuk nak seksi je manjang, lucah lucah ni memang metro suka kan

0 comments:

Kaki skodeng