MY.TEMPAT

[Monday, November 21, 2011]

entry untuk REDMUMMY

ni lah dia rupa water dispenser COWAY
aku tak tau apa kene mengene tulisan woongjin tu

ni saluran air sejuk aka COWAY cool

yang ni pulak merah macam REDMUMMY

ni COWAY punya indicator aka sensor
power ok, uv lamp ok, water ok
hot H tu maksudnya tabung Hot penuh
cool L tu maksudnya tabung Cool low
semua bedal minum air sejuk manjang


rentetan dari posting REDMUMMY dekat sini pasal water dispenser

Ni lah dia rupa water dispenser COWAY kat ofis den ni ha
Aku memang jarang pakai tapi kawan2 ramai yang pakai
Aku lebih suka minum air vending machine, ada MILO, NESCAFE TONGKAT ALI
memang ni 2 yang selalu feveret aku

Jangan ditanya berapa kos water dispenser ni
Enggak tahu lah aku
Cuba google

Ni just nak kasik contoh water dispenser COWAY tu

0 comments:

FANS