MY.TEMPAT

[Monday, June 13, 2011]

af9 yang teramatlah seronok gila gila mengalahkan kl gangster

sapa tengok af9 final malam tadi?
kak limah mesti tengok punya
dia cari masa je nak enterframe af masuk tapi tak dapat

aku disebabkan free la sangat2 memang duduk depan tv je
memang terpaksa la aku tengok af9 final malam tadi

dalam tak best tu tukar channel lain tak ada jugak cerita yang best
so dalam banyak2 cerita yang tak best af9 la cerita yang paling tak best
jom layan cerita yang paling tak best ni :x

aku suka betul tengok gimmick time hazama dengan lisa surihani tu
aku suka action gimmick tu
tapi aku tak suka pun dengan hazama tu
bak kata hattan 'super poyo'
nampaknya bukan aku sorang je yang rasa dia 'poyo'
hattan lagi la pulak gelar dia 'super poyo'
kak limah mesti panggil dia VVIP poyo, very de very poyo
make up pun dah serupa geng kak limah

yang lain2 tu macam biasa je
aku bukan pandai nak komen2 rancangan hiburan ni
pandai tengok je

peace yo!

lepas ni kilauan emas pulak...

p/s: teringat kata2 aznil, bayangkan hidup anda tanpa af...what? dulu takde af pun hidup jugak

1 comments:

Unknown | June 13, 2011 at 9:58 PM

sian makcik2 tua2 tambah dosa masok kilauan emas :)

FANS