MY.TEMPAT

[Friday, April 1, 2011]

raihan nasi kandar

konon2 semalam kan ke aku dengan member aku nak pergi beli mcdonalds breakfast pakai kupon beli RM5 percuma big breakfast tu kan
kitorang ni dah lapar
nak kena cari makanan jugak

sekali kawan aku ni pun sound dia kata jom makan nasi kandar kat glenmarie tu
aku ok je
kitorang pun gerak terus pergi sana
sekali kan nak tau dak?
kedai tu dah tutup kat glenmarie tu

ah, potong!

sekali tengok ada tampal notis diorang dah pindah tempat lain
puas jugak kitorang pusing2 siap aku cari dekat GPS
rupa-rupanya dekat2 situ je
then kedai dia pun dah canggih, dah lawa compare kedai lama dia tu
kedai ni dekat jalan U1/40 corner lot, hujung sekali
senyum terus nampak kedai ni


antara nasi kandar yang terbaek

2 comments:

Nadhirah AR | April 1, 2011 at 2:15 PM

pehh melelehh ~ saya ni walaupun orang penang tapi makan nasik kandar 5 kali setahun jer huhu .

shah | April 1, 2011 at 2:25 PM

tak suka nasi kandar ke apa
penang tu

FANS