MY.TEMPAT

[Tuesday, April 12, 2011]

pameran komputer ke pameran pompuan seksi?

patut la nak pergi pc fair

mari bang, mari beli bang, tak ke terpengaruh

diskaun bang, diskaun, murah murah, dah goyang

aik, kalau dapat kete ni bleh la bawak pempuan seksi jln2

apa yg ko jual ni?

kusssssss semangat!



aku rasa most of us know that pc fair 2011 is just around the corner
kalau nak tau pc fair ni tiap2 tahun ada
so yang terkini pc fair 2011 akan diadakan pada weekend ni start hari jumaat sampai la ahad ni (15, 16 & 17 april 2011)

aku wonder jugak why dia tak nak buat macam seminggu ke sedap sket
takde la orang nak berasak2 macam nak gila dekat KL convention center tu
kalau sapa pernah pergi tau la hazab dia macammana berasak dekat sana
yang aku kesian kat pompuan2 ni la(ni cerita pompuan yang pergi ke pc fair tau,belum masuk tajuk pempuan seksi kat pc fair tu lagi)
ada yang kene raba(ni biasa sangat) terutama sebelum pc fair bukak gate pukul 10 pagi tu

tapi kenkadang aku pelik jugak yang pempuan ni pun
aku tengok ada yang kene raba pun selamba senyap jer
takde pun macam nak sound ke jeling ke apa,buat dunno je
ntah la

ok,back balik pada cerita aku ni
adakah lelaki2 ni pergi pc fair sebab nak tengok komputer atau nak tengok pempuan seksi?
pc fair ni aku tengok dah macam pameran pompuan seksi pulak
kalau kedai yang ada pempuan seksi tu mesti penuh macam hape tah
kalau kdai tu promoter dia lelaki ha ha,punya la suram gila babas
(takde pulak pompuan2 yg datang ni nak serbu kat promoter laki ni kan)
sebaliknya yang berlaku kalau promoter pempuan

tak dinafikan ada jugak yang pergi pc fair sebab memang betul2 nak cari barang pc, macam aku. kah kah

aku selalu kalau pergi pc fair ni dah target nak beli apa
pergi, masuk, kdai yang sepatutnya, beli, redeem apa yang patut, blah
bkn apa, aku memang tak suka la berasak2, beramai2, berpeluh2 ni
kalau dulu time2 tengah excited suka la
tapi bila dah setahun sampai 4 kali buat pc fair aku dah naik muak

so tahun ni aku tak tau nk beli apa pun sebenarnya
tak ada barang dalam list yang aku nak beli pun
setakat ni semuanya lengkap

so, apa offer best?
ni aku bagi la sikit apa yang best base pada pengalaman aku sebelum2 ni

PC.com magazine
PC.com is once again doing our crazy giveaways! Simply subscribe to PC.com magazine at RM168 (12 issues) and choose one of the following:

1. Lexmark S405 All-In-One WiFi Printer
2. Aztech WL556E Portable 300MBps Wireless-N Repeater
3. Imation Multimedia Link Pro
4. Eacan A-503CR/FM Radio Speakers

HWM magazine
HWM Magazine is offering for its subscription.

Either an Imation Apollo 500GB HDD (60 units per day) or an AVF Media Player AH700 (30 units per day)

and additional gifts:

15-17 April: First 20 subscribers on each day of PC Fair (I) 2011 will receive an Eguann 3D Notebook Skin

15 April (Friday only): First 10 subscribers on 15 April at PC Fair (I) 2011 will receive a Choiix Carpal 54-in-1 USB2.0 Card Reader (Black or White color)

16 April (Saturday only): First 10 subscribers on 16 April at PC Fair (I) 2011 will receive a Choiix Power Fort 5.5Whrs (Black or White color)

17 April (Sunday only): First 10 subscribers on 17 April at PC Fair (I) 2011 will receive a Choiix Cruiser 2.4G Wireless Mouse (Any color)


2 comments:

Fikri Rais | April 12, 2011 at 1:10 PM

amoi amoi ni gk la KLIMS, PCfair, suma dorang ja.. hehe

soutulmujahid.com | April 16, 2011 at 1:49 PM

mmg celaka la... memang betol2 menggugat iman. mmg celaka sungguh. sengaja pakai mcm tu nak tarik pengunjung. senang je kan diorang eksploitasi wanita?

FANS