MY.TEMPAT

[Tuesday, February 22, 2011]

restoran selera rimba

aku teringin sangat nak pergi restoran selera rimba ni
aku tau pun lepas tengok jalan2 cari makan

yang bestnya dekat sini dia ada menu rare
rare ni bermaksud makanan yang selalunya orang dapat pergi memburu
antara contoh hidangan yang ada kat restoran tu ialah
landak, rusa, kijang, ikan sungai yang rare, udang galah fresh & besar amat

jom buat trip pergi sana jom


aku minat sangat dekat udang galah tu
daging rusa pun best jugak
tapi main attraction bagi aku ialah udang galah yang amat2 la fresh dan sedap tu

fyi, owner kedai ni memang dapat lesen dari perhilitan untuk jual2 makanan rare tu
dan dia dapat supplier pun dari orang yang berburu
better kalau ko nak makan landak, rusa, kijang tu semua
elok aku rasa ko call dulu restoran tu
kalau tak kang datang kosong je

jauh pun boleh tahan jauh

0 comments:

FANS