MY.TEMPAT

[Tuesday, February 22, 2011]

dulu-dulu #13 gula-gula trebor


gula-gula trebor
dulu-dulu masa kecik dulu
aku kalau beli gula-gula ni kira gula-gula paling mahal dah aku beli
seingat aku la beli gula-gula ni pun sebulan sekali je
lepas tu nak makan dia pun cermat je
memang menjadi kesukaan aku dengan adik aku

yang bestnya gula-gula trebor ni
dalam tu ada gula-gula berwarna-warni
lepas tu ada macam gula halus yang tersangat la halusnya
memang layan la masa tu

kalau tengah marah ke apa ke
dapat gula-gula ni terubat la rasa marah

sekarang ada jual lagi tak?

2 comments:

Cik Embun | February 22, 2011 at 6:02 PM

ada lagi...
tp sentimental value tuh dah lain...
kui3~

EZAN IDMA | March 3, 2011 at 11:52 PM

weee. saye suke gule ni. faberet time kecik

Kaki skodeng