MY.TEMPAT

[Tuesday, February 8, 2011]

angpow mcd prosperity burger

pagi tadi masuk fb tengok mcdonalds malaysia punya page ada bagitau pasal kalau makan prosperity burger akan dapat angpow
tak tau pun angpow tu apa isi dia

tu yang tengahari tu terjah mcdonalds summit nak cuba nasib tengok dapat apa

jom kita tengok gambar makanan dulu
tak lain tak bukan prosperity burger


ni lah dia saat-saat yang dinantikan
jom tengok apa dapat
nampak??


cehhhhhh
sekali dapat coffee
aku tak amik pun
kasi orang je


apapun ni jugak yang terbaik
tapi ada ralat jugak ni
aku mintak prosperity ayam
dia bagi prosperity daging pulak dah

dah satu hal

apapun semuanya dah selamat masuk dalam

6 comments:

CahayaCintaIlahi | February 8, 2011 at 3:26 PM

kte pun dpt td
free sundae cone hehe ;)

atie | February 8, 2011 at 3:50 PM

eh..sama la angpow..hehe~tp kite dpt fries..hooray2~

niDa | February 8, 2011 at 6:53 PM

wah!! ni yg nak g mcd skang jugak ni.. ehehehe~

odah + one = odahone | February 9, 2011 at 12:48 PM

in like prosperity daging...peh bestnya...

LIF BOMBA UNTUK ORANG PINDAH RUMAH

ayuebasri | February 10, 2011 at 10:21 AM

haha..dapat makan prosperity pown syiokk oh... :)

mrs Gee :) | February 10, 2011 at 1:14 PM

blum lunch lagi.. tp tersangat la lapar tgk prosp itu..

Kaki skodeng