MY.TEMPAT

[Monday, February 7, 2011]

Air pulih tenaga terhebat boss coffee


Ni lah air terhebat sekarang ni
Air boss coffee

Macam best je kata2 kat atas tu
Aku terpengaruh dek kawan2 aku ni la ni
Diorang dok kata air ni segar la
Kaw la dan macam2 lagi
Tu yang terpengaruh beli jugak tu

Lepas aku rasa sendiri macam biasa je aku rasa
Ingatkan macam air redbull ke apa
Rupanya air kopi biasa je

Rasa dia macam kopi susu biasa je
Ntahla
Pada mulut aku ni la

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

0 comments:

Kaki skodeng