MY.TEMPAT

[Tuesday, January 4, 2011]

nur fathia seksi!

klik for larger picture

nak cerita pasal nur fathia ni lagi
ala, nur fathia ni yang berlakon iklan sunsilk tu la
ingat tak?
yang masuk padang ganti budak main futsal tuh
aku dulu pun tercari-cari jugak sapa minah ni
rupanya ni lah dia, nur fathia nama dia

serba serbi pasal nur fathia ni

Nama sebenar: Nur Fathia Abd Latiff
Tarikh lahir: 1 September 1987
Tempat lahir: Ayer Hitam, Pulau Pinang (anak mami ka?)
Keluarga: Anak sulung daripada empat beradik
Cita-cita: Seniwati yang dihormati dan peguam (betul ke nak jadi seniwati ni?elok jadi lawyer la)
Pendidikan: Ijazah Sarjana Undang-Undang di UiTM, Selangor. (sem akhir,jgn kantoi dah)
Drama dan telefilem: Joe & Faridah, Nur Kasih, Dunia Batinku, Di Bawah Ketiak Isteri, Bila Musang Berjanggut
Iklan: Sunsilk, Nespray, Brylcream, Hotlink, Perodua, Panasonic

gambar kat aku attach kat atas ni ialah gambar nur fathia ni masa dia keluar paper pancaindera
aku mula2 tengok pun tak cam siapa dia ni
sekali bila baca profil nur fathia dalam ni baru cam
rupanya dia ni la yang iklan sunsilk tu

tapi gambar kat atas tu tak berapa Islamic la pulak

jangan ko terjebak skandal tak tentu hala sudah

jadi lawyer je kan bagus

0 comments:

Kaki skodeng