MY.TEMPAT

[Tuesday, January 4, 2011]

main main dengan SEO

ada terbaca pasal ada blog yang tiba2 mencanak naik dia punya visitor
lepas aku baca rupanya blogger tu kata dia adjust & concentrate dekat dia punya SEO
aku pun apa lagi start cari SEO ni amende

aku ingatkan CEO, tapi rupanya SEO ;P

jadi bermulalah penggodekan aku cari amende menatang SEO ni
makanya terjumpa la jugak metadata la, metatag la dan macam2 lagi
dan aku cuba pahamkan semuanya

setelah puas menggodek godek sakan
akhirnya aku punya pun siap
mula2 tu banyak jugak keluar merah
tak betul la, tak cukup la
hape la
tak sampai setengah jam settle jugak akhirnya

buat malu belajar IT je aku ni

so, ni la result SEO aku
aku pun tak sure betul ke tak ni, kalau salah tolong tunjukkan aku


to check your own SEO, just go to this site http://www.seocentro.com

0 comments:

FANS