MY.TEMPAT

[Saturday, December 25, 2010]

jipaban


saw this jipaban advertisement appear on my nuffnang
dekat between contents

loading time a bit slow
i dont know whether it is my internet connection or jipaban website itself

i try open another website
the other one working fine
but then jibapan still loading
it takes about minutes to load the complete page

at last keluar jugak website jipaban ni
1st impression
web apa ni? macam mudah, lelong tu ke? macam ebay ke?
nampak banyak gambar baju pompuan je

kita tunggu dan lihat je la

aku pun tak paham lagi amende jipaban ni

motto dia
jipaban - socializing eshopping

nah go direct to their website www.jipaban.com

3 comments:

ahmad | December 26, 2010 at 10:10 AM

Apa lagi, saya ingat kawan kata lawan jipaban.com ada trojan virus. Tak tahu apa tu, tapi nampak boleh korupt pc kita.

shah | December 26, 2010 at 10:58 AM

bahaya tuh

azlina | January 8, 2011 at 6:55 AM

PC saya juga kena virus selepas melawat jipaban.com . Window juga kena korupt, banyak masalah. Tak akan pergi sana lagi.

Kaki skodeng