MY.TEMPAT

[Tuesday, May 6, 2014]

viral choco oat

aku tengok sekarang ni tengah viral orang makan biskut ke apa tah nama benda ni
snek ke apa...

choco oat ni
yang lagi best semalam aku pergi kedai dah macam macam version dah produk choco oat ni
ada yang dalam pek ada pulak yang terbaru ni dalam kotak macam snek singgit singgit tu

sapa pencetus ni yek??

cuma 1 je aku musykil la biskut ni
tanda halal dia cuma ada 1 je yang aku nampak macam tanda halal yang sahih iaitu tanda halal jakim
yang lain tu macam yg bawah ni tanda halal dia meragukan

bila aku tanya kedai dia kata produk ni memang buatan malaysia
tapi tanda halal dia no komen kan
dia kata boleh makan la oat je pun

jeng jeng jeng


0 comments:

Kaki skodeng