MY.TEMPAT

[Wednesday, January 23, 2013]

ukur baju di badan sendiri...jangan dok ukur kat badan orang

ayat tajuk entry ni tak leh blah kalau tengok content dia sebenarnya
saja nak memecah kesunyian kat sini

terasa sunyi sangat bila mana kawan kawan ramai dapat cuti hari jumaat ni tapi aku tak dapat
wahahah

nagis dalam hati je laaa

ni aku post gambar ukur baju di badan sendiri pasal ramai main bedal je beli baju kan
pastu tak muat
pastu nak pegi tukar malas
pastu masuk almari
pastu lepas 5 tahun kemas baju nampak balik baju baru yang tak terpakai lagi tu
pastu berat pun dah bertambah 20kg... pastu ada azam tahun baru 2020... nak kurus...

wakakak

enjoy!!


1 comments:

aReLaN | January 28, 2013 at 10:03 PM

baju aku dah makin tak muat.hahaha

Kaki skodeng