MY.TEMPAT

[Wednesday, October 31, 2012]

cara yang betul pakai batu lesung

aku terbahak bahak la tengok gambar acik ni
ni sapa pedajai acik ni
aduhaii

takleh blah

tapi kalau difikir fikir balik ada logik nya jugak kan buat camni
memang giler kentang kreatif la pendajai acik ni
acik ni pun relek je sambil nyanyi lagu kot la la la tengok la mulut acik tu

berbakol cilipadi dia nak ketuk tu

semoga berjaya acik!

oppa!


0 comments:

Kaki skodeng