MY.TEMPAT

[Wednesday, August 15, 2012]

pemandangan highway

pemandangan yang bakal kita tengok lagi beberapa hari lagi
tak sanggup lagi akuuuu

aku kalau nak cerita pasal sangkut kat highway ni memang serik la kan
ni aku nak cerita ni
2 tahun lepas kami balik pekan pahang dari kl
gerak lepas sahur kot dalam pukul 4.30 gitu keluar sampai dekat uia gombak jalan cam ok je
lepas tol gombak pun ok je
elok je lepas bayar tol ada 1 jpj timbang tu dah start jem
ah sudah!
aku ingat maybe depan tu ada accident ke la kan
sabar dulu ikut je jem
sekali nah kau dari situ jem dia sampai petronas yg lepas karak tuh
gile la panjang
memang berhenti kat petronas tu kasi kete rehat kaki pun dah kejang
bayangkan dari lpas tol gombak tadi tu nak menyampai ke petronas tu 4 jam
gile laaa
bila ingat ingat balik


tak sanggup aku nak hadap lagi jem yang macam gini
ada yang sanggup??


ni kat tengah2 lebuhraya ni jem gini ni
gile mencabar

kepada yang balik karak tu aku ucapkan good luck la kat korang and happy driving
tahun ni aku raya dalam selangor je hehe
secoit je destinasi aku tapi tu pun tak tentu lagi tu

korang jangan balik hari jumaat tau kalau nak hala ke kuala selangor tu
aku nak lalu dengan tenangnya...haha

akhir kata selamat hari raya maaf zahir batin utk semua

0 comments:

FANS