MY.TEMPAT

[Friday, August 10, 2012]

lagu baru potong utk johari pain

LAGU BARU - Potong
ARTIS - Johari Pain
LIRIK - Wujud

Kau melihat status fb ku
Mengupdate sesuatu
Yang mencabar dirimu,
Akal dan mindaku
Telah merendahkan dirimu
Aku bilang nak memotong anu Maafkan diriku
Kerana Pandalela memenangi pingat itu

Segala kata janjian
Yang telah aku updatekan
Membuatku terpaksa

Potong...Potong....

Setiap page fb memerhatikan
Kesalahan yang aku berikan
Kini anuku kena

Potong...Potong....

Kini aku sakit
Kerana aku yang cari penyakit
Aku ubah nama di fb, hebatkan?
Kini aku di ketawakan
Oleh saudara serta juga kawan
Dan akan ku lenyapkan Siapa diriku yang sebenar

Potong...Potong....

Status fb pun ku dah padam
Menyesalnya aku semalam
Kini terpaksa

Potong...Potong....

Setiap detik diperhatikan
Dah tak dapat nak putar belitkan
Kau memaksa aku

Potong...Potong....

Segala kata kesian
Yang telah engkau updatekan
Tetap kena

Potong...Potong....

0 comments:

FANS