MY.TEMPAT

[Tuesday, July 17, 2012]

Torch light hikmat magic

Aku beli kat kedai biasa je ni semalam
Memang nak cari torch light sebab torch light kat rumah nak kena ganti bateri
Sekali tengok torch light ni harga dia lebih kurang harga bateri
Baik aku beli je torch light magic ni dari beli bateri
Nak pulak torch light ni tak payah nak beli2 bateri lagi dah
Cas je macam cas henfon
Hehe













2 comments:

aReLaN | July 18, 2012 at 12:08 AM

nak suluh apa bro??hoho

shah | July 18, 2012 at 12:14 AM

suluh durian la apa lagi

Kaki skodeng