MY.TEMPAT

[Tuesday, December 6, 2011]

saya tak tahan tengok dia mandi bogel

Yang Arif, saya melakukan perbuatan itu kerana tidak tahan melihat dia mandi berbogel, ditambah lagi ketika itu bekas isteri saya sedang berada di hospital melahirkan anak bongsu kami,” jawapan spontan tertuduh, Awang Ismail, 52, selepas mengaku bersalah merogol bekas adik iparnya di Mahkamah Sesyen di sini, semalam. Duda kepada tiga anak itu tanpa segan silu mengaku, merogol bekas adik iparnya yang ketika itu baru berumur 15 tahun sehingga melahirkan seorang anak perempuan pada 4 Jun 2010 disebabkan kurangnya keimanan dalam diri untuk melawan godaan nafsu syaitan itu.

Masalah jugak kan, mandi bogel punye pasal
Lenkali mandi tu pakai la kain batik ke apa
Tak pasal-pasal


tapi kalau pakai kain batik macam kat atas ni aku pun tak yakin camni

iskkkk

oh nora danish mandi berkemban

aku selalu jumpa nora danish ni dekat carrefour ampang
terbayang pulak bila tengok gambar ni

hahah

3 comments:

aReLaN | December 6, 2011 at 12:26 PM

perghhh..adegan mndi berkemban tu mmg tkleh thn.hahaha

c'axoera | December 6, 2011 at 4:18 PM

ala2 kampung style lahhh hehehe

nazirah | December 7, 2011 at 1:34 PM

aish mcm2 ye aih

Kaki skodeng