MY.TEMPAT

[Tuesday, December 6, 2011]

pengerusi airasia x tan sri rafidah aziz


Pagi ni aku ada terbaca pasal isu KLIA2
Saja la nak tau perkembangan terkini kan
Aku pun bukan bangsa baca sangat isu isu macam ni
Tapi kalau dah baca paper tu terpandang la jugak

Aku tergerak nak baca isu ni pasal dekat Bernama ada cerita baru pasal Airasia dengan MAHB
MAHB ni malaysia airport holding berhad, company yg buat landasan/airport baru KLIA2

Nak jadikan cerita, cerita punya cerita ada la cerita cakap pasal Tan Sri Rafidah Aziz

Dalam surat berasingan bertarikh 9 Ogos tahun ini, Bashir menulis kepada pengerusi AirAsia X, Tan Sri Rafidah Aziz, menyatakan cadangan KLIA2 mampu untuk mengendalikan 30 juta penumpang setahun

Uish!! Pengerusi Airasia X beb!
Aku baru tau ni, korang tau?
Aku macam salah tengok, tapi bukan salah tengok, rupanya memang betulla Rafidah Aziz yang dulu jadi menteri miti dulu tu
Wah, dah jadi pengerusi Airasia X rupanya dalam diam

Berapa gaji beliau eh

1 comments:

Ezal R | December 6, 2011 at 11:31 AM

Dah lama dah ni.. kalau xsilap aku tahun lepas kot.. : )

Wallahualam !

FANS