MY.TEMPAT

[Tuesday, November 29, 2011]

skandal baru apek keeper harimau muda - warning 18sx

pastikan anda dah berumur 18 tahun dan keatas kerana mengandungi unsur-unsur tidak sihat. sekadar peringatan dan pengajaran hatta penilaian masing-masing

nah layan gambar, aku dapat gambar ni pun dari emel spam
ingatkan apa la, rupanya dapat gambar ni pulak


apa kata anda?
tak lain tak bukan ni memang sah nampak macam keeper malaysia khairul fami che mat / KFCM, keeper harimau malaya

hari tu aku rasa nampak gambar dia dengan orang lain yang dekat universal studios singapore tu, kalau tak silap nama awek tu dahlia ke apa gitu la. tapi gambar yang ni aku rasa gambar awek lain ni, tengok la tu bukan main nak tersembul dada awek tu. iskh iskh

4 comments:

cik tin | November 29, 2011 at 6:22 PM

biasalah klu da femes smua bnda wt nmapk.. bek bruk jd ukuran

c'axoera | November 29, 2011 at 8:41 PM

dah close up tak lah hensem pun mamat ni kan hehehe

Mr. Z dan Mis N | November 30, 2011 at 1:47 AM

skandal baru..hehehe

Jemputan khas singgah ke blog chegu zubirBLOG CHEGU ZUBIR

Ramai dah buat banyak $$$$..anda bila lagi???

UNDI ANDA PENENTU SEGALANYA..JOM KICK DIORANG!!

novel terpakai | April 13, 2012 at 12:40 AM

silalah lawat blog saya

Kaki skodeng