MY.TEMPAT

[Saturday, November 5, 2011]

semalam super jem mrr2 awan besar to gombak

gila la bila kenang balik malam semalam punya jem
tak pernah pernah aku kene jem macam tu punya gila jem
memang gila sebab dekat area stadium bukit jalil tu ramai berenti tepi jalan pasal tak larat nak drive
ramai yang park tepi pastu keluar hisap rokok, sembang sembang
aku ikut MEX dari putrajaya exit bukit jalil
tengok-tengok hazab gila terus stuck

aku kene buat decision time time tu jugak
aku decide masuk KL exit petaling
ikut mrr2 tu memang tak gerak langsung!

nasib aku baik bila mmg line clear masuk ikut sg besi then tun razak pastu jalan ampang and terus sampai ampang

lega

dikesempatan ni juga aku nak ucapkan selamat hari raya aidiladha buat para pendengar dan penonton yang datang kat sini

ni rupa lembu korban kat kawasan aku

nasibb nasibbbb

0 comments:

FANS