MY.TEMPAT

[Tuesday, January 25, 2011]

dulu-dulu #12 ridsect pembunuh nyamuk

aku tak tau la ridsect ni sebenarnya pembunuh nyamuk ke penghalau nyamuk?
tapi apapun yg pasti semua orang tau ridsect ni apa kan
tapi kalau rupa sekarang confirm budak kecik pun tau

tapi ni aku nak tayang ridsect zaman dulu-dulu
klasik gila
aku ingat lagi pakai bendalah ni
kena tekan2 dia
bapak aku siap marah kalau aku sembur banyak2 benda ni
pakai sikit2 je, harga dia mahal
dulu la
sekarang memang tak jumpa la macam ni

0 comments:

Kaki skodeng