MY.TEMPAT

[Wednesday, January 19, 2011]

dulu-dulu #10 mastermind game


dulu-dulu pernah main game ni tak?
nama dia mastermind game
dulu aku memang selalu sangant main game ni dengan adik aku
macam biasa la
nama pun adik kan
dia memang jarang menang
memang aku je menang

tapi tu sebelum dia tau tektik aku
tapi bila dia dah belajar tektik tu
asyik kalahkan aku jer

game mastermind ni main dia
ko letak ko punya kaler yg ko pilih
lepas tu opponent ko kat depan ko tu dia akan teka kaler ko tu
nanti pin hitam ngan putih tu menandakan samaada pilihan tu betul dan sipi2 mengikut susunan dia

dulu sapa yang main game mastermind ni tau lah
korang penah main?

boleh tahan seronok jugak main mastermind ni
tak tau dah wujud lagi ke tak mastermind ni kat rumah tu

tah mana taruk tah
sekarang ada lagi ke game ni?

1 comments:

Faiz | January 19, 2011 at 8:39 PM

xpernah main pun..1st time dgr nie..

p/s: Terima Kasih kerana sudi memberi komen di blog saya..Sebagai balasan saya membuat kunjungan balas ini ke blog anda..=)

****KLIK GAMBAR FOTOGRAFI TERKINI DISINI****

Kaki skodeng