MY.TEMPAT

[Saturday, August 29, 2009]

kenny rogers



hari ni buka puasa dekat kenny rogers ioi mall puchong
mulanya decide nak buka kat KFC je, kononnye nak rasa menu udang baru tu
tapi jengah je kat KFC tu skali beratur punye panjang dan tempat duduk penuh semua

hari tu pun sama, nak bukak puasa dekat KFC jugak sekali penuh jugak
terpaksa redirect pergi dekat pizza hut je

menu spicy BBQ kenny rogers ni sedap
terasa pedasnya
tapi yang tak puashatinya kuah dia tu kurang
nak mintak dia tambah kuah pun masing-masing sibuk ke hulu ke hilir
terpaksa lupakan je niat tu
makan je apa yang ada
tapi menu spicy BBQ ni memang puashati...

RM17+

2 comments:

Ariff Suffian Zainal  | August 29, 2009 at 5:39 AM

I tried it. The sauce wasn't really good, to me :/ I prefer the original stuff

Chee Yong | August 30, 2009 at 3:54 PM

kenny rogers! i love it... ate a few times and I don't mind more.... Just abit too expensive

Kaki skodeng