MY.TEMPAT

[Wednesday, January 15, 2014]

time notepad 2014

0 comments

satu satunya notepad pertama aku dapat utk tahun 2014 ni
dari time dot com

yang lain lain belum nampak batang hidung lagi
dah nak masuk bulan 2 ni oi


mcdonalds prosperity burger kembali

0 comments

sapa yang belum makan mcdonalds prosperity burger tu cepat cepat la pekena
tinggal berapa hari je lagi nak CNY means prosperity burger promo ni pun bakal melabuhkan tirainya





masih seperti dulu

pancing ikan puyu

0 comments

sapa tak kenal ikan puyu meh tengok gambar ikan puyu ni
boleh la hasil pancing parit depan rumah
ikan puyu ni siang lepas tu tabur garam kunyit goreng settle


Kaki skodeng