MY.TEMPAT

[Monday, March 18, 2013]

Udang galah

0 comments

Tak tergambar dgn kata kata

Spagetti homemade

0 comments

Sedap ooo

[Tuesday, March 12, 2013]

puteri sarah bertudung

0 comments


dapat berita puteri sarah liyana bertudung pulak sekarang
harap2 betullah bukan main2 ke atau dalam film ke

syukur alhamdulillah

[Wednesday, March 6, 2013]

kereta mercedes helmi the gimmick terbakar

0 comments


yang penting kereta selamat broooo
eh silappppp
yang penting nyawa selamat brooo

tak tau ni apa punca terbakar ni

jom baca berita

Kuala Klawang: Pelakon, pengacara dan pelawak terkenal, Helmi Harun Tahir atau lebih dikenali sebagai Helmi Gimik, melalui pengalaman ngeri apabila keretanya terbakar di Bukit Tangga dekat sini, semalam.
Dalam kejadian jam 2.30 petang itu, Helmi, 52, bersama dua pembantu dalam perjalanan pulang ke rumahnya di Bandar Baru Nilai, selepas mengadakan persembahan di program Menteri Besar, Datuk Seri Mohamad Hasan di FELDA Pasoh 4 dekat, sini.
“Ketika memandu, tiba-tiba saya terbau asap dan apabila melihat penunjuk suhu, tiada perubahan menunjukkan enjin kereta terlalu panas.
“Saya tidak sedap hati, lalu memberhentikan kereta di tepi jalan dan membuka bonet. Sebaik dibuka, asap lebih tebal keluar dari enjin kereta,” katanya di tempat kejadian.
Helmi berkata, dia dan dua pembantunya bergegas mengeluarkan pakaian, alat muzik dan peralatan persembahan dari kereta.
Tidak lama kemudian, katanya, terdengar bunyi letupan dan dalam sekelip mata, Mercedes Benz E 240 berkenaan terbakar.
Katanya, mereka bersyukur kerana terselamat walaupun mengalami kerugian RM200,000. 

[Tuesday, March 5, 2013]

cara bawa beg menggambarkan personaliti

0 comments


betui ke ni
aku dulu sekolah suka pakai gaya d

korang lak?

dr rozmey sumbang 150 ribu kepada waris lahad datu

0 comments


syukur alhamdulillah atas sumbangan beliau
harap harap duit yang dapat tu digunakan sebaiknya oleh penerimanya

banyak tu 150 ribu...

perempuan rogol lelaki

0 comments


berita yang jarang jarang kita dengar
perempuan rogol lelaki
ni tengah kecoh berita ni dekat china

siap ada yang frust lagi apsal bukan dia kena rogol
macam ampess

ni beritanya

Recently a Weibo tweet with the title ‘Strong Chengdu woman rapes a man on street’ has gone viral on Chinese social media. Although some Chinese fear the woman might be HIV positive and intended to revenge men in this way, many Chinese male netizens express their disappointment that they were not the ‘lucky’ man.

According to the tweet posted by Weibo user @幽静迷途, on the night of February 28, a mighty woman was spotted near the Jiuyan Bridge in Chengdu, capital city of southwestern China's Sichuan province, apparently drunken, pushing down a passing young man onto the roadside lawn. Quickly taking off her trousers, the woman with strong sexual desire sat down right on the man, who at first struggled to push away the woman but gave up the resistance in a few seconds. After certain period of time, the woman stood up, put on her trousers, crossed the pedestrian crosswalk and disappeared in the dark night.

The post has been retweeted for more than 20 thousand times within days since it was published. And several thousand Chinese netizens have left their comments, with some Chinese men expressing their intention to fly to Chengdu to wait for the good luck (of being raped by lascivious Chengdu women).

Anyway, the incident has not been verified and many Chinese are supposed to doubt the possibility that a woman needed to release her libido by raping a man or was capable of doing so if the man did not cooperate.

siap lepas kene rogol tu perempuan tu terus blah menghilangkan diri gitu je
sapa pulak yang ambik gambar ni yek

im wondering


[Friday, March 1, 2013]

lagi jambatan putrajaya runtuh

0 comments


kah3 dahsyat kreativity diorang ni
#jambatanputrajayaruntuh

Kaki skodeng